Комп’ютерна програма M.E.Doc (My Electronic Document) – програмне забезпечення для бухгалтерів та підприємців, яке робить
процес надсилання звітності до держорганів та обміну електронними документами з партнерами простим, безпечним
та швидким.
M.E.Doc - програма №1 в Україні для роботи з електронними документами. 81% компаній в Україні вже
обрали M.E.Doc. Оперативно реагуючи на кожен новий крок в законодавстві, розробник надав зручний і простий
механізм подання звітності, а пізніше - і реєстрації податкових накладних в електронному вигляді. Завдяки
M.E.Doc можна складати, редагувати і зберігати будь-яку необхідну документацію.
Звітність та ведення документообігу з клієнтами реалізовано в одній програмі. Комп’ютерна програма M.E.Doc - має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства.
Реєстрація податкових накладних і розрахунків-коригувань в ЄРПН
Адміністрування акцизного податку та ТТН. Створення зведених податкових накладних
Розрахунок і нарахування заробітної плати. Облік та управління персоналом
Консолідація та автоматична перевірка звітів, отриманих від підзвітних організацій