- обмін юридично значущими документами з накладанням кваліфікованого електронного підпису;
- необмежена кількість документів - фіксована ціна;
- взаємодія з будь-якою обліковою системою;
- автоматична обробка документів;
- створення власних шаблонів документів;
- експрес-cповіщення про отримання документів;
- упевненість в оригінальності документа - підтверджена законодавством України;
- контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
- економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
- простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
- соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.
Тарифи на все програмне забезпечення представлені в таблиці на сторінці Медок.
Вартість модуля Електронний документообіг - 1620 грн/рік.