Касові апарати та
фіскальні реєстратори належать до реєстраторів розрахункових операцій -
РРО, вживання яких є обов'язковим і законодавчо закріпленим для торгівлі, сфери послуг, громадського харчування і деяких інших сфер. Вживання РРО регламентується Законом України про РРО, а перелік фіскальних реєстраторів і касових апаратів, які дозволено використовувати, встановлюється Державним Реєстром РРО країни - він регулярно оновлюється.
Щоб процес реєстрації і введення в експлуатацію вашого касового апарату або фіскального реєстратора був максимально комфортним, ми підготували для вас детальну по-крокову інструкцію.
Крок 1. Вибір і придбання РРО
.
Крок 2. Укладення договору з регіональним ЦСО
.
Укласти договір на сервісне обслуговування з вашим регіональним Центром сервісного обслуговування (законодавча вимога).
Крок 3. Реєстрація РРО в органах ДФС
.
Підготуйте пакет документів для реєстрації в податковій інспекції:
• заява про реєстрацію РРО за формою N 1-РРО (реєстраційна заява);</li>
• копію паспорта на ваш РРО ( сторінка, де вказаний заводський номер і дата виготовлення апарату);</li>
• копію документу, що підтверджує факт купівлі або безкоштовного отримання РРО у власність, іншого документу, що підтверджує право власності або користування РРО (видаткова накладна або договір оренди на РРО);
• копію документу на право власності або іншого документу, що надає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватиметься РРО (договір оренди або права власності на приміщення, де експлуатуватиметься РРО);
• копію договору підприємства з ЦСО на обслуговування і ремонт РРО;
• копії статутних документів на підприємство (копія статуту, свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника податків);
• КОРО (книга обліку розрахункових операцій) і РК ( розрахункові квитанції).
Податкова приймає пакет документів і розглядає його впродовж 2-х робочих днів.
За результатами розгляду ви отримуєте довідку про резервування фіскальних номерів
(ця довідка дійсна впродовж 5-ти робочих днів).
Крок 4. Введення РРО в експлуатацію
.
З цією довідкою і апаратом Ви звертаєтеся в сервісний центр (ЦСО), з яким Ви уклали договір на обслуговування РРО. ЦСО впродовж 5-ти робочих днів ЦСО фискалізує апарат, вводить в експлуатацію, підключає до еквайєра і опломбує його. Видає довідку про опломбування РРО і акт введення в експлуатацію.
• Довідку про опломбування РРО і акт введення в експлуатацію необхідно надати до податкової інспекції.
• Впродовж 2-х робочих днів податкова інспекція повинна видати посвідчення про реєстрацію РРО.
Крок 5. Установка РРО
.
Після отримання свідоцтва про реєстрацію співробітник ЦСО встановлює апарат і підключає його до мережі Інтернет.
Для забезпечення передачі звітних даних з РРО на сервер еквайєра Вам необхідно:
• Організувати доступ до мережі інтернет по порту Ethernet або</li>
• Придбати РРО з GPRS - модемом і купити стартовий пакет будь-якого мобільного зв'язку з передоплаченим Інтернетом.
Ви можете придбати у нас касові апарати або фіскальні реєстратори та укласти договір на обслуговування.
Ми зареєструємо, опломбуємо та введемо в експлуатацію Ваш РРО.
З питань придбання, реєстрації, експлуатації та укладання договору на сервісне обслуговування касових
апаратів звертайтесь по
тел. +38 (096) 554-39-95